• Fantasy - Everybody Has One..

    Niespodziankowo


    Dziś już mamy 2 listopada-każdy poszczególny dzień tego miesiąca ma dla mnie jakieś znaczenie.Dzisiaj chociażby moja bratanica ma urodzinki i już się ucieszyła z prezentu:) Poza tym dziś dzień pełen dobrych słów i nowin.Wiem,nie chcę się przechwalać,lecz ciężko przy tak dobrym humorze,więc pokazuję z czym zawitał do mnie listonosz od strony polki.pl :

    Tak,będzie testowanie-mam nadzieję,że moje włosy odżyją,gdyż bardzo się lubią z firmą Pantene.Można nacieszyć oko już samym patrzeniem,a dusza nacieszy się wieczorkiem przy stosowaniu;>

    Kolejna dobrą dla mnie nowiną była wygrana na portalu ofeminin.pl.Od razu przekierowanie do tego,co wygrałam,więc można sobie zobaczyć-szkoda,że nie nagroda główna,lecz zawsze coś.Nie sądziłam,że na tym portalu jest możliwa wygrana,gdyż próbowałam wiele razy,lecz bez skutku.Udało mi się i cieszę się przeogromnie,bo zdążyłam zapomnieć o tym,że brałam udział.A to widoczek,który mnie uradował:

    Dziś mam bardzo zabiegany dzień,nie wiedząc w co włożyć pierw ręce.Przepraszam za chaotyczną wypowiedź,lecz czas nagli,radość przerasta i sklekocenie zdań jest dla mnie nie lada wyzwaniem,kiedy chcę przekazać dość dużo;p Będzie poprawa,słowo;) Teraz lecę nadrabiać zaległości,sprzątać oraz ogarniać,że dziś piątek.Do wieczora?Pewnie coś się uda napisać;*

    xoxoTwistFantasy


    20 komentarzy:

    1. Gratulacje z wygranej. Pantene ma bardzo dobre produkty chociaz ja ostatnio zawiodlam sie na ichnym serum:(

      OdpowiedzUsuń
    2. Moje podwójne gratulacje Kochana <3 Niecierpliwie czekam na recenzje wszystkich tych cudeniek <3

      OdpowiedzUsuń
    3. No no no, to się wzbogaciłaś o całkiem fajne kosmetyki :) Gracioszki kochana :*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. zobaczymy co będzie dalej:) mam nadzieję,że tylko lepiej:)

        Usuń
    4. gratki kochana :* ja też lubię takie wygrane :) czekamy na recenzję :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Gratuluję i życzę miłego testowania :) Czekam na recenzje...

      OdpowiedzUsuń
    6. ciekawa jestem tej serii Pantene, gratki, dobra jesteś :)

      OdpowiedzUsuń
    7. gratuluje ;) bardzo fajne produkty...szczęściara :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. a dziękuję:) ma się ten fart,jak nie w miłości to w kartach;p

        Usuń
    8. Nie ma szału z pantene wg mnie, a szkoda :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. każdy ma inne włosy i inne potrzeby,ja się wiele razy pokłóciłam z pantene,ale zawsze wracałam bo to najlepsza firma dla mnie

        Usuń
    9. Ślicznie wygląda zawartość tej paczuszki, ciekawa jestem recenzji, bo nie używałam produktów Pantene.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. też jestem ciekawa,lecz mam tyle produktów do włosów,że nie wiem od czego zacząć;P zapraszam do obserwowania:)

        Usuń
    10. gratki ja grałam i nic nie wygrałam:(

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl