• Fantasy - Everybody Has One..

    NO tag...+ parę słów do odwiedzających


    Wiem,że w blogosferze krąży tagowanie "Liebster" i inne,sama dostałam tych tagów całe mnóstwo.Powiem jedno,bez urazy dla reszty,nie lubię tagowania,nigdy mi się to nie podobało i uważam to za stratę czasu.Z całym szacunkiem cenię sobie,że wy to robicie,lecz ja nie chcę bo dla mnie to bezsensu,nie chcę prowadzić typowego bloga z tagami od innych osób.Na domiar złego,tagują mnie osoby,które nawet nie obserwują bloga,a przychodzą tu tylko dać "nominację".Przykro mi,ale mnie to nie kręci.Miło jest poczytać wasze odpowiedzi na pytania,serio,u mnie to nie wypali,więc proszę nie nominujcie mnie;P Ale jest mi miło,że jednak pamiętacie:P

    Teraz inna kwestia.Dużo osób przychodzi na mojego bloga mówiąc o własnych rozdaniach,wklejając linki do blogów i zapraszając.Na każdy blog zaglądam,jak nie dziś to jutro,ale odwiedzam,komentuję.Proszę nie wklejać w komentarzach linków do rozdań,jeżeli takowe są można o tym napomknąć a nie zwoływać ludzi...Nie chcę także linków do stron,waszych blogów(no chyba,że odnoszą się do tematu).Nie chcę także pytań"obserwujemy?" to bardzo drażni,zwłaszcza kiedy ktoś chce sobie nabić sztuczną publikę,a kiedy wejdę zaobserwuję,to ta osoba o tym zapomina.Wchodzę na te blogi co mnie interesują i te obserwuję!Nie w każdym umieszczam swoje wypowiedzi,bo tego jest za dużo,ale staram się każdego z was odwiedzić.Jeżeli Ci się podoba,obserwuj,jeśli nie,to nie zwołuj mnie do siebie tylko po to by nabijać widzów,bo to żałosne.Nie oczekuję też tego,ze wchodząc i zostając widzem liczę na rewanż....tak nie jest.Wolę by obserwowały mnie osoby,którym się podoba blog,a nie bo tak,żeby było fajnie.

    Chciałam zrobić rozdanie,ale jeszcze nie teraz,bo widzę,że dużo osób przyjdzie i sobie pójdzie po nim,tzw sezonowcy.Nie wiem ile osób to przeczyta,ale miałam tego posta dać jakiś czas temu.Będę o tym wszystkim sukcesywnie przypominać,jeżeli ktoś nie dostosuje się do moich próśb.Wracając do rozdania,nie powiem jakiej liczby osób oczekuję czy tez nie,by się ono odbyło,czas okażę.Tymczasem z mojej strony to już chyba wszystko,jeżeli mi się coś przypomni to zaktualizuję wpis,życzę miłej soboty.

                                                                  xoxoTwistFantasy

    9 komentarzy:

    1. Powiem tak-ja do Libster też dostałam dużo nominacji, ale odpowiedziałam tylko na jedną bo ile można :D
      A co do spamerów..chamskie linki ze spamem po prostu usuwam-mam taką informację przy dodawaniu komentarza więc jak usuwam czyiś spamerski komentarz to mam do tego pełne prawo :>

      OdpowiedzUsuń
    2. A ja się z Tobą zgadzam w 100% :D Nie lubię TAGów, ale jak już mnie ktoś otaguje, na szczęscie rzadko się to zdarza, to odpowiem :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Noo ja się załapałam jako ostatnia praktycznie, zrobili dla mnie wyjątek w I turze. Miałam też z innego sklepu kurację do włosów i maskę do twarzy z BingoSpa. Powiem Ci, że większość ich kosmetyków przypadło mi do gustu, ale zdarzają się też buble.

      OdpowiedzUsuń
    4. Najlepsze jest w tym, że jeśli nie chcesz to nie musisz :) Ale rozumiem Cię, to może i jest drażniące :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja nawet nie wiem o co w tym wszystkim chodzi... Odwiedzam tylko te blogi których recenzje są wiarygodne, takie jak np. ten <3

      OdpowiedzUsuń
    6. Masz do tego dobre podejście ;) Tylko raz miałam możliwość odpowiedzenia na te pytania i zapewne był to ostatni raz.
      Byle byś dotarła tą informacją do innych osób ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ja ostatnio skusilam się na jeden tag ale ogólnie też nie lubię;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Nic dodać, nic ująć. Lepiej mieć mniejsze grono, ale szczere....

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl