• Fantasy - Everybody Has One..

    Współpracowo:)


    Dziś kolejna porcja przesyłek.Nawiązałam współpracę z firmą Concertino Baby zajmującą się produkcją towarów dla dzieci,a także osób z wrażliwą skórą.Jako że jestem wrażliwcem miło mi będzie testować proszki jakie otrzymałam,ostatnio po Bryzie wyskoczyły mi jakieś niespodzianki;/ Ale do rzeczy:

    Jeden do koloru,drugi do bieli-jakże by inaczej;P Bardzo przyjemnie pachną,cały dom mi już pachnie jak w pralni;P Mam nadzieje,że tez będę tak zadowolona jak ten maluszek z opakowania.

    Kolejną dawką był produkt Farouk,który dostałam od pana Grzegorza z Biosilk.Niby 15 ml,lecz starczy na sprawdzenie działania,dziś już będę próbować;)

    Nie będę kryć-już mi się spodobał wizualnie,a pełnowymiarowy produkt ma na prawdę fajna buteleczkę:)
    Na koniec od Joanny dostałam do przetestowania nowy żel peelingujący.Jakimś trafem dostałam ten który chciałam najbardziej;> Sprawdźcie:)

    Jeszcze nie sprawdzałam zapachu bo czekam,aż ta woń proszku się ulotni,ale czuję że i tak mi przypadnie do gustu.To by było na tyle.Chciałabym podziękować firmom za przekazanie mi tych produktów-recenzje będą w między czasie,jak na razie mam w planach tak dużo,że chyba zrobię listę;P

    Myślę że pod wieczór ,może wcześniej, będzie recenzja jednego ze wczorajszych łupów:)

    A jak u was?

    xoxoTwistFantasy




    14 komentarzy:

    1. U nas cisza, nikt nic nie wysyła :D

      OdpowiedzUsuń
    2. O mnie też listonosz i kurierzy zapomnieli :(
      Niedługo mam urodziny, więc może w końcu coś dostanę :P

      OdpowiedzUsuń
    3. Ciekawi mnie ten żel peelingujący :)

      OdpowiedzUsuń
    4. te żele cudnie pachną, zwłaszcza zielona herbata:)

      OdpowiedzUsuń
    5. zazdroszcze tych proszków, czekam na recenzje :)

      OdpowiedzUsuń
    6. masz jakies namiary na ta stronke zeby mi dac? fajna wspolpraca :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mi ostatnio listonosz przyniósł wygraną farbę we wrześniu z rossnetu a tak to posucha:( dla Ciebie gratki :) fajnie, że akurat zapach utrafili

      OdpowiedzUsuń
    8. Kolejne cudeńka, aż zaczynam się czerwienić z zazdrości :P Oczywiście żartuję i szczerze gratuluję:)
      Też narzekam na proszki do prania, mam dość tej wysypki, która nawiedza moje ciało np. po Persilu. Myślałam o tym, by przerzucić się na właśnie proszki dla dzieci, więc chętnie poczytam opinię na temat Concerntino.
      Żele z Joanny gorąco polecam, ich zapachy zniewalają.
      BioSilk to do włosów?:)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl