• Fantasy - Everybody Has One..

    Kolejne współprace:)


    Jak mnie listonosz w tamtym tygodniu omijał szerokim łukiem, tak dziś trafił do mnie z dwiema dość szybkimi przesyłkami:) Pierwsza z nich, aby nie przedłużać jest od firmy Amilie- kosmetyki mineralne.
     
    Po pierwsze- podejście firmy - super! Po drugie przesyłka szybka- super. Po trzecie zawartość i przygotowanie paczuszki- rewelacja!
     Paczuszka jest piękna, świetnie zapakowane kosmetyki które nie miały prawa się zniszczyć nawet wędrując w traktorze;P
     Piękna wstążeczka i ten napis <3 Małe cudo!
     Zawartość to pełnowymiarowy korektor w kolorze fair i 5 próbek. Wizytówki wraz z taką mała instrukcją bardzo mile widziane;D
    Próbki wydają mi się za małe, lecz ich kolory jak i właściwości na pewno zostaną przeze mnie wzięte pod lupę;> Dziękuję!

    Kolejną współpracą jest SpaKosmetyki- kosmetyki naturalne. Wiedziałam z góry co dostanę- miały to być 3 mydełka i 10 saszetek. Pomyślałam, czemu nie? W końcu mydełka lubię- szkoda tylko że te tutaj są mikroskopijne;/
    (tak, miało być 10 saszetek a ja dałam 9...jedna mi została w kopercie i dopiero teraz ją zauważyłam;P). # mydełka są dość małe, więc recenzji jako takiej nie będzie- napiszę wam po zużyciu co ja o nich sądzę i czy sama bym je kupiła. Tak samo z saszetkami:)


    Co was ciekawi?

    xoxoTwistFantasy

    15 komentarzy:

    1. korektor mnie ciekawi ;) ja używam z Annabelle Minerals który dla mnie jest ideałem! :)

      OdpowiedzUsuń
    2. ja też uczestnicze w ich testach

      OdpowiedzUsuń
    3. Też czekam na te przesyłki :)

      OdpowiedzUsuń
    4. gratuluje owocnych wspolprac :)

      zapraszam do siebie

      OdpowiedzUsuń
    5. Pierwsza współpraca bardzo mi się podoba, druga...już mniej:/

      OdpowiedzUsuń
    6. Gratuluję rozwoju bloga!

      Nowe minerałki?! Muszę obejrzeć!

      OdpowiedzUsuń
    7. też dostałam paczkę od Amilie :)

      OdpowiedzUsuń
    8. pierwsza paczuszka jest slodka! :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Pięknie się u Ciebie dzieje :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Uwielbiam slicznie zapakowane kosmetyki:)

      OdpowiedzUsuń
    11. super, że możesz współpracować z tymi firmami :) zaciekawiła mnie jednak Amilie bardziej ;)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl