• Fantasy - Everybody Has One..

    Roczek Bloga


    Nie ma to jak zapomnieć o takim dniu jak dziś..W toku wielu codziennych zajęć zapomina się o sobie jak widać:P

    Ponad 160 postów i na chwilę obecną 346 osób na blogu- trochę się tego nazbierało. Na dodatek moja walka z laptopem, która trwała dość długo nie spowodowała, że zrezygnowałam z pisania. Wiele zmian w szablonie, wiele prób i błędów oraz garść współprac. No tak, tego się dorobiłam:D

    Dokładnie rok temu, po północy zrodziła się myśl "a może poprowadzę bloga? mamy parzysty dzień w parzystym miesiącu o parzystej godzinie...to musi być to!" I tak o to, zrobiłam coś dla siebie, nie wiedząc czy odniosę sukces czy porażkę. Właśnie ta data jakoś utkwiła mi w myśli, że tylko w parzyste dni ( moje spaczenie życiowe ) dzieją się ciekawe rzeczy. Moje urodziny są także w parzysty dzień, stąd to wszystko. A że prawie miesiąc nie chciało mi się do nich czekać zrobiłam to na prędce. Nikt nie mówił, że nie może być dziwnie;)


    Rok minął bardzo szybko, nawet za szybko, lecz nie żałuję, bo pisanie nadal sprawia mi przyjemność i niech sobie ten czas mija. Dzięki że jesteście, może was przybędzie i może znów będę mieć sporo czasu na pisanie jak kiedyś, a tymczasem....


    ;*

    15 komentarzy:

    1. Gratuluję :)

      Wszystkiego dobrego :)

      OdpowiedzUsuń
    2. mmm co za PAn tam buziaki przesyła hihi wampirek ;*

      OdpowiedzUsuń
    3. Najlepszego :* Wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)

      OdpowiedzUsuń
    4. ja za miesiąc świętuję :) życzę Ci niezmiennego zapału i miliona wielbicieli :***

      OdpowiedzUsuń
    5. wszystkiego najlepszego! sto lat (parzyste :P hihi)

      OdpowiedzUsuń
    6. Wytrwałości w dalszym blogowaniu! Oby jak najdłużej! U mnie jeszcze chwila i stuknie 3 lata :o

      OdpowiedzUsuń
    7. gratuluje i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Gratuluję! I nie rzucaj tego ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

      OdpowiedzUsuń
    10. najlepszego ;) wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;) pooozdrawiam! =)

      OdpowiedzUsuń
    11. gratuluję!

      życzę weny i motywacji do dalszego działania :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Gratuluję:) Mam nadzieję, że wena Cię nie opuści:) Życzę kolejnych sukcesów:)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl