• Fantasy - Everybody Has One..

    Przyszłe testy ECOSPA


    "Pojawiasz się i znikasz, i znikasz, i znikasz, " - słynne słowa Bajmu opisują moją osobę względem blogosfery. Jak już pisałam ostatnimi czasy - aparat, brak czasu, wydatki, nauka. Dziś znalazłam chwilę wraz ze sprzętem do robienia jakichkolwiek zdjęć i chciałabym wam przedstawić co będę testować na przestrzeni 2 tygodni. 
    Mianowicie Różany Ekologiczny Hydrolat , który w połączeniu z Glukonolaktonem stworzy codzienny peeling do twarz w postaci toniku. Dodatkowo po aplikacji będę korzystać z Oleju Zimnotłoczonego Z Pestek Śliwki w celu nawilżenia.
    Postaram się 14 lutego przekazać wam moje obserwacje na temat produktów, których nigdy wcześniej nie spotkałam i nie miałam okazji sprawdzić na sobie. Liczę że się sprawdzą i pomogą mi z moją buzią:>

    A wy co testujecie, miałyście z tym do czynienia? Mam pytanie jeszcze odnośnie wyglądu bloga - tak czy nie? Dajcie znać!

    8 komentarzy:

    1. Wygląda bardzo ciekawie, więc już jestem zainteresowana wynikami testu.
      Wygląd bloga jest jak najbardziej na TAK. Ładnie, jasno, przejrzyście. :)

      Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. olej z pestek śliwki! zazdroszczę, dużo dobrych rzeczy o nim słyszałam :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Udanego testowania. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.

      OdpowiedzUsuń
    4. Fajne produkty dostałaś, niech Ci służą :)

      OdpowiedzUsuń
    5. nie słyszałąm o tym,czekam w takim razie na rezultaty z testowania

      OdpowiedzUsuń
    6. Miłych testów! Czekam na recenzje :P

      http://vanilliapl.blogspot.com/

      XOXO

      OdpowiedzUsuń
    7. miłego testowania i czekam na recenzję;)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl