• Fantasy - Everybody Has One..

    Testy Eveline + Wyniki rozdania


    Bardzo pracowity tydzień, dlatego należą się czasem przyjemności;) Tak o to, wczoraj otrzymałam po powrocie do domu przesyłkę kurierską od firmy Eveline z samymi cudeńkami;> Sami spójrzcie:)

    3 lakiery minimax, peeling do twarzy, suchy olejek do ciała, balsam pod prysznic i maskara ;>
    Propo rozdania, sprawdzałam zgłoszenia. Było sporo roboty dlatego tak się wszystko opóźniło - ale już są. Część osób nie spełniła prostych wymogów - dlatego selekcja musiała się odbyć i takim o to sposobem osobą która wygrywa rozdanie jest:
     Gratuluję, masz 3 dni robocze, aby się zgłosić na mojego maila twistfantasy@gmail.com z danymi do wysyłki. W przeciwnym razie, losuję dalej i wybieram nową osobę:>

    Jeśli ktoś opuści grono z mojego bloga, a mam listę, może zapomnieć o wzięciu pod uwagę w czasie kolejnego rozdania czy konkursu. Na dniach możliwe że zrobię kolejne rozdanie, o ile czas mi pozwoli się zorganizować:) Także stay tuned i dzięki za wzięcie udziału;>


    13 komentarzy:

    1. Gratuluję zwyciężczyni a tobie życzę miłego testowania :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratuluję Zwyciężczyni :)

      Świetną paczuszkę otrzymałaś :) Ten peeling do twarzy jest super :) Udanych testów :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Sliczne lakiery, najbardziej podoba mi sie fioletowy ;-)

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratuluję! :) I wylosowanej szczęściarze, i Tobie :) Sama uwielbiam testować kosmetyki, w najgorszym przypadku przynajmniej dowiaduję się, czego na pewno NIE kupować :D

      OdpowiedzUsuń
    5. gratuluje :) dzięki za miłą zabawę :)) i ty tez masz fajne prezenty:)
      Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego Bloga,Pozdrawiam :*

      OdpowiedzUsuń
    6. Wooow szok, wielkie wielkie dzięki, jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona :D

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl