• Fantasy - Everybody Has One..

    Ulubione peelingi + wyniki


    Ostatnimi czasy coraz bardziej lubię peelingi do ciała. Swego czasu używałam tylko tych do buzi, z tych do ciała zrezygnowałam, od tak. Mam dwa świetne peelingi od firmy Fennel - jednak mają one swe minusy o których dziś wam powiem. Dla wytrwałych - bo będzie trochę fot i trochę słów. Zapraszam ;)

    Pierwszy na tapetę idzie ciasteczkowy. Przez zaklejone opakowanie już było czuć ich piękne zapachy! Ale do rzeczy - mój jest z deczka zdezelowany poprzez używanie, jednak nie ujmuje mu to wnętrza.

    Ten peeling podszedł mi najszybciej wodą, zrobił się znacznie rzadszy i kremowy w użyciu. Na początku zdzierał dość dobrze i bardzo go polubiłam, jednakże po podejściu tej wody szybko zrobił się bardzo delikatny i nie na moje potrzeby. Oczywiście sięgnął dna, gdyż zapach mu pomógł, ale tutaj trzeba uważać przy aplikacjach mokrymi dłońmi. Tak, moja wina. O wiele bardziej wolałabym by był to peeling cukrowy aniżeli solny. Zapach jest cudowny i kojarzy mi się z domowym ciastem, takim maminym z polewą czekoladową <3 Ogromny plus za to!

    Peeling kokosowy nie podszedł mi wodą i takim o to sposobem polubiłam go bardziej. Przy otworzeniu nie był breją jak poprzedni, a był solidnie zbity. Właściwości te same co poprzednik, jednak zapach inny. Tutaj mamy do czynienia z takim maminym ciastem kokosowym z taką masą w środku, coś ala grysikowa - cudo!
    Wszystko fajnie, lecz peelingi lubią zapychać, także na początku nie byłam zachwycona gdy na skórze miałam drobne krostki;/ Zmieniłam taktykę i peelinguje nimi pośladki i nogi i wiecie co? Tutaj nadają się ZNAKOMICIE <3 Świetnie się u mnie sprawdzają, gdy mam wrośnięte włoski po depilacji, poprawiają ukrwienie i umilają zapachem aplikację. Co prawda parafina wielu z was odstraszy, ale dla tych co się nie boją warto spróbować i poznać zapachy.

    Nie polecam do całego ciała - zapchanie gwarantowane i tłusta warstewka po parafinie. Lepsze na pośladki i nogi - tutaj nie mam zastrzeżeń. Zapachy cudne! Pojemności spore, a wydajność także ok, więc czemu nie? Ja je lubię i sięgnęłabym po więcej, bo stosowanie na partie po prostu mi się opłaca ;)

    _______________
    Wyniki Astor.

    Naczytałam się waszych odpowiedzi i mimo, że nie było ich dużo to i tak miałam problem kogo nagrodzić. Jednakże czytałam te odpowiedzi na bieżąco jak dochodziły i jedna szczególnie mi się spodobała. Wyzwanie dla mamy Martuś S utkwiło mi w pamięci, gdyż o takim czymś też myślałam dla swojej mamy - mianowicie fotografia. Jednakże ja bym to zmodyfikowała i dla swojej zafundowała szkołę gotowania z kimś kogo zna i lubi. Gratulacje!

    Kolejne zgłoszenie to po prostu szczera odpowiedź. Odpowiedź mamy, która mając swoją rodzicielkę przechodzi przez znoje ze swoimi dziećmi które kocha. Krótki, zwięźle i na temat - i to bardzo lubię. Także siwucha007 zestaw leci do Ciebie, gratuluję!

    Dziewczyny podajcie mi adresy na twistfantasy@gmail.com abym podała je dalej firmie Astor, która prześle wam paczuszki:)

    Niebawem kolejny konkurs, bo widzę że jest potencjał!



    11 komentarzy:

    1. Jejku, nie wierzę!!!! Udało mi się :) Dziękuję bardzo. Gratulacje również dla drugiej zwyciężczyni. Zaraz piszę maila :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Uwielbiam kosmetyki Fennel, mają przepiękne zapachy, a i z działaniem nie najgorzej. ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie miałam jeszcze kosmetyków Fennel, a te peelingi bardzo kuszą :)

      OdpowiedzUsuń
    4. fajnie wyglądają te pilingi :)

      ps. wpadnij do mnie, konkurs a w nim do wygrania kosmetyki Paese i Soraya!
      http://apparel-hunter.blogspot.com/2014/06/kosmetyki-z-witaminami-i-mineraami.html

      OdpowiedzUsuń
    5. marzą mi się te peelingi, wyglądają super :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Tak czytam... Oglądam... Przypomniał mi się zapach peelingu czekoladowego z Organique'a. Przez te nalepki na wieczkach popełniłam ciastka czekoladowe... a tak bardzo staram się trzymać linię :D Czy w jakiejś drogerii je można dorwać?
      A i gratuluję Astor'ówkom ! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ciastka czekoladowe zawsze potem można spalić...ćwiczeniami! ;) co do drogerii to nie mam pojęcia, ale można bezpośrednio ze strony producenta :)

        Usuń
    7. uwielbiam kulinarne kosmetyki :))

      OdpowiedzUsuń
    8. Zestaw dotarł dzisiaj. Jeszcze raz dziękuję.

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl