• Fantasy - Everybody Has One..

    Halloween


    Tak kontrowersyjne święto obok którego nie da się przejść obojętnie. Przez jednych wielbione, a przez resztę nie. Dla mnie to przede wszystkim czas, gdzie można się pobawić, przebrać i zrobić coś innego niż dotychczas. Jest wiele teorii dla tych którzy świętują, że mają nie po kolei w głowie, że to takie nie polskie i dobrze by było z tego zrezygnować. Spierać się nie mam zamiaru, bo co starsze pokolenie tym gorzej jest to przyjmowane - każdy ma prawo. Jednak nadal irytuje mnie wpieranie innym co jest dobre a co złe - ludzie przebrani sieją chaos i najlepiej będzie im pomóc. Te i podobne teksty zasłyszałam od starszych osób w sędziwym wieku - ale czy to nie nasz wybór co robimy i jak? Jeśli nie czynimy nic niemoralnego, a jedynie bawimy się w dobrym gronie, to miło spędzony czas jest zły?

    Można by o tym dyskutować bez końca. Jednak dyskryminacja przez innych jest nie do przyjęcia, zwłaszcza jeśli jest wręcz oznajmiana na cały świat i wprowadzana w centrum zainteresowań innych. Ja nie widzę w tym dniu nic szczególnego oprócz chwili na relaks, o ile mamy wolne w pracy. Kiedyś nawet będąc w stroju wiedźmy zostałam obrzucona zarzutami przez starszą panią, że "doprowadzę do apokalipsy". Niestety nietolerancja jest widoczna w naszym kraju w bardzo dużym stopniu. I nie, nie mówię tutaj o tym, że wyrażanie opinii jest czymś złym. Jedna dostawanie późniejszych wykładów o świecie niczym jak od świadka jechowy jest po prostu nienormalne.


    Przechodząc do milszej części tego dnia, to będąc w gronie przebierańców czy znajomych możemy odpocząć. Same przygotowania - czy to deserów, przystawek bądź dziwnych napoi już jest czymś nowym, fajnym. Zawsze to okazja do spotkania się z tymi, którzy nie mieli kiedy z nami spędzić paru chwil. Przechodząc dalej - jest wiele tutoriali na yt z pomysłami na przebrania, stroje, czy same posiłki. Moje ulubione dziewczyny zrobiły takowe i polecam wam je przejrzeć ;)



    Świetne makijaże na tę okazje robi zaś Shaaanxo - możecie na ostatnią chwilę coś od niej wykorzystać :)
     



    Ja jestem za tym by świętować - jakkolwiek. Sama lubię się charakteryzować, mam przy tym dużo śmiechu i nie zrezygnuje.


    2 komentarzy:

    1. Nie tylko Shaaanxo robi świetne makijaże na Halloween :D Moją ulubienicą w tym dziale, ale profesjonalnym, jest Lex z kanału MadeYewLook.

      OdpowiedzUsuń
    2. sama bym świętowała, więc życzę udanej zabawy ze znajomymi :)
      dla mnie to bardziej relaks niż rozpaczanie nad zmarłymi

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl