• Fantasy - Everybody Has One..

    Srebrna płukanka - na nie.


    Ciężko uzyskać swój wymarzony kolor blondu, pasujący do karnacji, urody czy ogólnego widzi mi się. Przy rozjaśnianiu włosy mają tendencję do żółknięcia, brzydkich odcieni pomarańczy które trudno się tępi. By wszystko szło sprawnie, trzeba stopniowo dochodzić do upragnionego celu, bo też nie każdy ma zaufanie do fryzjera. Swojego czasu gdy borykałam się z nieatrakcyjnym kolorem kosmyków sięgałam po srebrną płukankę - chciałam mieć bardziej popielato siwe włosy, by tonowały wizerunek, nie robiło kontrastu. Po dziś dzień żałuję, że w ogóle po nią sięgałam, ponieważ zniszczyła mi swego czasu włosy, doprowadziła do niezadowolenia i ogólnej złości.

    Można by rzec,że nieprawidłowe stosowanie ma to do siebie, że mamy grymas na twarzy lub łzy na policzku. Płukanka nawet w najmniejszym stężeniu przesusza kosmyki i mimo delikatnego stosowania, korzystania z masek i cudach na kiju nic nie jest w stanie polepszyć już po niej kondycji włosa. Jest on wysycony, a kolor? By mieć to o czym się myśli trzeba większego stężenia, co daje większe przesuszenie, łamliwość końcówek i kołtuny, których nie sposób rozczesać. Po mimo tego, pierwsze stosowanie, o ile jest słabe nie robi aż takiej szkody, ale wiadomo, płukanka sama z siebie się wypłukuje z włosa i trzeba powtarzać zabieg z jakąś częstotliwością - czyli w koło niszczenie.


    U mnie było identycznie, bo bardziej zależało mi na kolorze niż wyglądzie włosów - to ogromny błąd. Najbardziej popularna płukanka z Delii jest chyba znana każdej dziewczynie z blond pasmami - jak nie miałyście z nią do czynienia to i tak miałyście okazję ją widzieć w drogeriach. Nie radzę z niej korzystać, nawet za cenę wymarzonego koloru. Samo to że włosy już są rozjaśnione i podatne na kolejne zniszczenia tylko pogorszy sprawę. Co prawda znam wiele osób które je stosują i są zadowolone, ale głównie dlatego że nie używają jej nagminnie, trzymają się jednej długości włosów ( skracając to co już wygląda koszmarnie, rozdwojone końcówki ).

    Pamiętajcie, warto się zastanowić co jest dla was ważniejsze i jak bardzo jesteście w stanie być zdeterminowane by ochłodzić odcień. Ja się przejechałam na swoim własnym ideale i niestety, poniosłam stratę włosów, gdzie swego czasu ukróciłam je o jakieś 25 cm.

    2 komentarzy:

    1. Jakie to szczęście, że tego typu mikstury nigdy nie kusiły mnie by spróbowac..

      OdpowiedzUsuń
    2. Szkoda, że się nie sprawdziło :< Wolę mieć zdrowe włosy niż za wszelką cenę utrzymać jakiś kolor.

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl