• Fantasy - Everybody Has One..

    Nowa mydlarnia


    Początek miesiąca to zawsze dobry pretekst dla nowych projektów, pomysłów czy chęci. U mnie wygląda to tak, że zrobiłam zakupy i postanowiłam wrócić też do czegoś, do czego nie miałam chwili przez ostatnie miesiące. W trakcie poszukiwań w drogeriach i butikach natrafiłam na nowo otwartą Mydlarnie Franciszka w moim pobliskim mieście. Dziś mieli otwarcie swojej działalności, a jako osoba dosyć ciekawa wielu rzeczy postanowiłam tam wstąpić...kończąc wizytę zakupami ;)

    Miejsce jest przytulne, nieco malutkie, ale znalazłam tam produkty, które chciałam sprawdzić na własnej skórze. Asortyment jest całkiem ok, panie służą radą i pomocą, więc nikt nie powinien mieć problemu z doborem kosmetyku dla siebie. Jak to przy otwarciu - był tłum kobiet i masa zapachu naturalnych masełek, mydeł i wielu innych. Mimo tego, że nie chciałam wydawać w tym dniu więcej, skusiłam się na 3 gagatki. Ciężko było odmówić ;)

     Dla zainteresowanych - mydlarnia mieści się w Dzierżoniowie przy ulicy Świdnickiej ;)



    0 komentarzy:

    Prześlij komentarz

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl